Пропускане към основното съдържание

Taylor Swift Book Tag

Здравейте и честит първи декември :D
Да, да, знам, че не съм поствала от 100 години, но ето ме сега.. тук.. представям ви първия си таг:


1.We Are Never Ever Getting Back Together - изберете книга или поредица, която сте били сигурни, че ще харесате, но след това сте искали да "скъсате" с нея - Поредицата "Създадена от дим и кост" на Лейни Тейлър.. първата книга наистина беше интересна, самият сюжет и историята ме впримчиха в мрежите си.. Бях сигурна, че и останалите книги ще ме развълнуват, но всъщност ми подействаха като приспивателно. #sorrynotsorry


2.Red - изберете книга с червена корица - "Елитът" от поредицата "Изборът". Роклята е разкошна, бтв :3

3.The Best Day - изберете книга, която ви кара да се чувствате носталгично. - "Тайната градина" на Франсис Бърнет - все още помня чувството, което изпитах, докато я четях.. невероятно силна книга, която подтиква към размисъл, но докосва и душата ти.. липсват ми изминалите дни ;/ *говоря като 90-годишна баба, рофл*

4.Love Story - изберете книга със забранена любов - "Полулош" - тази между Аналис и Натан. 

5. I Knew You Were Trouble - изберете книга с лош герой, когото сте обикнали - Вориен Скейпгрейс от "Скълдъгъри Плезънт". Въпреки че той е възможно най-комичният герой, който само мисли, че е badass <3 

6. Innocent - изберете книга, чийто край някой е съсипал за вас (издал е спойлери). - Отново поредицата "Изборът".. след първата книга една приятелка "неволно" ми каза, че Америка щяла да избере  Максън  пред Аспен.Мисля, че щях да си счупя клавиатурата в този ден. 
П.С Опасно е да се сполвайт книги на читатели маниаци. Може да откачат и "неволно" да ви убият. Само констатирам..

7. Everything Has Changed - изберете книга с герой, който претърпява много промени в характера. - Може би Кейти от "Лукс".. беше ужасно слаба в началото и това изобщо не ми харесваше.. докато към края вече се научи на някой и друг трик, започна да трепе арумианци и точките ѝ се вдигнаха. 

8. You Belong With Me - изберете книга, чието предстоящо издаване очаквате с най-голямо нетърпение  - Нужно ли е да казвам, че е "Скълдъгъри Плезънт: Умирането на светлината"  ?? Да не пропусна да спомена колко много измъчвах екипа на издателство Арт Лайн, докато ми отговорят кога излиза книгата.. 

9. Forever and Always - изберете любимата си двойка от книга - принципно не си падам особено по ship-ванията или поне за мен това не е най-важното в една книга/поредица.. Но може би Томас и Бренда от "Лабиринтът". 

10. Teardrops On My Guitar - изберете книга, която ви е накарала да плачете много - Тук две книги са в оспорвано съревнование.. затова ще ги напиша и двете - "Крадецът на книги" /Маркъс Зюсак/ и "Чудо" /Ар Джей Паласио/ . 

11. Shake It Off - изберете книга, която толкова много обичате, че не обръщате внимание на хейтърските коментари - Цялата поредица "Здрач". Не разбирам какъв е проблемът на толкова много хора с нея, но на мен ми хареса и то доста. :3 


Коментари